Tøj

Når jeres barn starter i På Sporet får barnet sin egen garderobeplads, hvor der er plads til overtøj, fodtøj, skiftetøj, regntøj og gummistøvler. Da vi er meget ude er det vigtigt at dit barn har praktisk tøj på som man kan røre sig i, som passer til årstiden og som kan tåle at blive beskidt. Vi forventer, at børnene har skiftetøj, hvis der bliver brug for det, det vil sige ekstra undertøj, strømper, bukser, bluser samt overtøj efter behov. Når børnene stopper med at bruge ble kan der være behov for ekstra meget skiftetøj.
Børnene kan godt finde på at lægge deres tøj forskellige steder, hvis der er navn i tøjet har vi en mulighed for at kunne lægge det tilbage i barnets garderobe.
Husk at fjerne snore fra hætter, vanter og lignende så børnene ikke hænger fast og kan komme galt af sted.