Forældresamarbejde

Vores mål er at samarbejdet med forældre skal bygge på gensidig dialog og tillid. Vi tager os så vidt muligt tid til at snakke med jer om jeres barns oplevelser, store som små, de har i På Sporet, samt de udfordringer der evt. kan komme. Vi kan også altid aftale et tidspunkt at få snakket. I kan også forvente, at vi vil kontakte jer for en snak, hvis vi har en bekymring for jeres barn.

Samtaler:
Vi holder opstartssamtale med jer når I starter i På Sporet. Derefter holder vi en årlig samtale med jer forældre, hvor vi snakker om jeres barns trivsel og udvikling. Vi holder en samtale ca. 3 måneder efter jeres barn er startet hos os og i forbindelse med at skulle skifte gruppe.
Hvis I undrer jer over noget eller har spørgsmål, kontakt da det pædagogiske personale da det er dem der kender jeres barn og deres hverdag. Hvis dette ikke nok er I velkomne til at kontakte ledelsen.
Vi vil kraftigt opfordre til at I drøfter de ting i kan undre jer over med os og ikke på de sociale medier eller i døren med andre forældre.